MODIFICATIE

De setup van de vering bij een cross- of enduromotor is belangrijk voor de controle die een crosser over de motor moet hebben.

Ben je amateur dan zul je met meer plezier, zekerheid ้n snelheid je rondjes maken als de vering is aangepast op jouw gewicht, lengte en rijdersniveau.

Een goede setup van de vering kan het verschil maken in winnen of blijven rijden in de middenmoot.

   
Er zijn meerdere veringspecialisten in Nederland die de setup van de vering kunnen verzorgen op basis van voorschriften die door fabrikanten worden verstrekt.

Er zijn echter maar weinig specilalisten bij de setup rekening houden met แlle belangrijke aspecten van jou, als unieke motocrosser of endurist.

Bij Van Laar Suspension kun je ervanuit gaan dat de setup van de vering uniek is voor jou als unieke crosser.

   
De volgende zaken spelen een rol in de juiste modificatie van jouw voor- en achtervering.
  • hoe lang ben je?
  • wat weeg je?
  • je niveau (gestaafd via bijvoorbeeld rondetijden)
  • sta of zit je veel op de motor?
  • welke crossbanen bezoek je het meest?
  • hoe ziet je wedstrijdschema eruit voor dit seizoen?

Bijna geen veerpakket die Van Laar klaarmaakt heeft dezelfde specificatie. Dat maakt de modificatie bij via Van Laar Suspension uniek.

Met de kennis en ervaring van Van Laar in combinatie met de juiste materialen maken een crossleven een stuk aangenamer.

Kijk in de sectie prijzen voor de specificatie van de setup voor het veerpakket dat wij ook voor u kunnen verzorgen!

 

   
PRIJZEN MODIFICATIE  
Modificeren voorvork en achterschokdemper inclusief nieuwe voorvorkveren en
monoveer schokdemper op gewicht en inclusief olie
 
 - modellen met een closed cartridge (voornamelijk crossmotoren) € 450
 - modellen met een open cartridge (voornamelijk enduro motoren) € 400
 - modellen met luchtveringset € 400
Modificeren van een closed cartridge voorvork (voornamelijk crossmotoren) € 145
Modificeren van een open cartridge voorvork (voornamelijk enduro-modellen) € 115
Modificeren achterschokdemper € 125